Gå til innhold

skal snart fly, og er redd pga ulykken som har skjedd:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut og fly fra Norge-Sverige, som nok er en liten strekning, 1 time og 20 minutter, men jeg klarer ikke å la vær å tenke på flyulykken, skal fly med Boeing 737, som nok er litt stort??? :( gruuuer meg!! Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i samme situasjon, altså jeg skal fly Tromsø-Oslo (2 timer). Gruer meg også litt, har vanligvis ikke flyskrekk. Selv tenker jeg at den sikreste tiden å fly på, nettopp kanskje er etter store ulykker, for da må man vel være ekstra påpasselig med sikkerheten?

Prøv også å tenke at flyulykker er EKSTREMT sjeldne, det blir bare så mye fokus nå det først skjer. Og du - og jeg - skal fly i et helt annet område enn der ulykken skjedde, og ingen av oss skal så vidt jeg vet fly over åpent hav.

Vi vet jo heller ikke årsaken til flystyrten (iallfall har ikke jeg lest noe om det), og sannsynligvis får vi ikke vite det heller - med en ferdskriver som ligger på 7000 meters dyp.

Dette går bra!

Skrevet

En slik ulykke skjer kanskje en gang per 10 år og har vel aldri skjedd i Norden? I og med at det nettopp har vært en slik ulykke nå, er sannsynligheten mikroskopisk for at noe skulle skje med akkurat ditt fly. Det er nok mye større sannsynlighet for at du blir involvert i en bilulykke på vei til flyplassen er jeg redd... god tur! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...