Bolla Pinnsvin Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Jeg har tidligere sett her inne at mange bruker id.Jeg og.Har brukt fargen "light",men skal nå ha et trinn mørkere..er det medium beige?Eller bare medium? Hva er forskjellen?(dårlig bilde syns jeg..på blivakker.no) Jeg er veldig fornøyd med id,men det sitter ikke skikkelig ut dagen på meg.Har lest at det selges en primer som skal brukes under,som gjør underverker i hvor lenge pudderet sitter.Jeg har lett opp og ned på blivakker-siden,men finner ikke noe sånt!Hvor får man tak i det?Funker det? Har noen navn og pris på det? Håper på svar!Skal bestille nytt idag!
Anele&Solstråla Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 http://www.lookfantastic.com/beauty/bare-escentuals/prep/bare-escentuals-prime-time-foundation-primer-30ml.html Jeg bestiller herifra:) Bestilte når det var 20% og da kostet foundation rett under 200 lappen... Primer'n koster 17 pund da, og er vel rundt 190kr:) Da slipper du toll.
*Rutletutt* Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Jeg bruker medium beige og er veldig fornøyd med fargen - passer de fleste har jeg inntrykk av. Jeg har også primeren, men har ikke kjøpt på nett (kjøpte i USA) og den er KNALLGOD! Anbefales virkelig - pudderet sitter fint på hele dagen uten at jeg blir blank i ansiktet - det var mitt problem før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå