mamma2010♂ Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Andre som er plaget med dette?? Hva bruker dere isåfall for å "løse opp"?
HeidiL Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 nesespray - spurte gynekologen min og han sa at det var bare å bruke - var visst noe hysteri rundt omkring i forhold til dette...men ikke medisinsk sett... men prøver å begrense bruken, da...bare om kvelden for å få sove og hvis jeg holder på å dø av luftmangel ellers ) bruker zymelin og rhinox - der står det at det ikke er påvist noe negativt på fosteret i pakningsvedlegget...tror otrivin sier noe annet, men basert på det gyn sa så er jeg ikke hysterisk )
Venter på lite knøtt : ) Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Hei! Jeg kan anbefale nese-skylling. Høres litt ekkelt ut, men det hjelper. Brukte det da jeg var gravid for jeg ville ikke bli helt avhengig av nesespray. Du får kjøpt sånn "nese-skyllings-horn" på apotek eller helsekostbutikker.
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Samme her. Dvs ikke denne gangen enda, men mye sist gang. brukte nesespray et lite spray om kvelden, bare så jeg fikk sove.... (hvis jeg skal være ærlig brukte jeg den laaaangt over anbefalt tid....)
b77h Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 man kan også kjøpe "vanlig" nesespray som bare inneholder saltvann + bruke litt mentolkrem - det hjelper. Nesespray gjør at blodårene trekker seg sammen, og det er vel derfor det er usikkerhet rundt om det kan ha negativ effekt på de små blodårene i livmoren. Vet ikke om det virker bare lokalt i nesen, men ble skeptisk når jeg googlet det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå