Gjest Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Evt i flymodus berre, om eg skal høyre på musikk. Ellers ikkje.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Har den på flymodus.. Vil gjerne ha mulighet til og ta bilder, spille og høre musikk.. Kunne aldri hatt den ordentlig på.. :s det tørr jeg ikke..
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Nei. Men hender at jeg slår den på i noen sekunder for å se hva klokken er, så slår jeg den av igjen.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Nei! Vil jo ikke forstyrre det elektroniske systemet i flyet så vi styrter!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 Det er da faktisk ikke lov, det gir de alltid beskjed om via høytaleren før de taxer ut.....
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 at det ikke er lov er noe alle vet. men vet om flere som likevel har den på. hvor ofte er det ikke man hører om folk som får smser fra passasjerer i ulykkesfly
Manhattan skyline Skrevet 3. juni 2009 #9 Skrevet 3. juni 2009 Joa, men hvis flyet er på full fart i havet/bakken, så tenker man kanskje at en sms ikke kan gjøre noe fra eller til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå