Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Den er på reklame disse dager for forskjellige programmer som går på tv3 (Paradise hotel DK, Top Model osv..) En dame som synger bl.a "I like the way that you talk, I like the way that you walk.. Ba da, badabada" hehe.. Hjeeelp meg! Høres ut som en sang jeg kan like!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Ååå det vet jeg ikke, men har lurt på det samme! Håper du får svar =)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Er det Suzi Qatro? Tror den heter Suzi Q
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Nei er ikke den. Men det var den jeg også kom frem til da jeg søkte på teksten. Takk for hjelpen hvertfall! Tror sangen er relativt ny. Hun damen synger med litt sånn uskyldig, mørk, hes stemme
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Ok, jeg er så gammel jeg så jeg husker jo Suzie Quatro, husket strofen derfra:-) Jeg får se mer på tv da...
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 hehe gjør det!! Ha kanalen på til du har hørt sangen.. Eller få noen til å jobbe skift..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå