Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk se lille gutten vår, så herlig! Anbefales virkelig! Er 27+0 idag og han er ca 1055g, litt over gjennomsnittet;)

Han sitter pent på rumpa inni magen med hodet oppe på venstre side og rumpa ned og bena til høyre, sparker i høyre siden min;)

Han låg med ene hånda over ansiktet, men fikk noen fine bilder til slutt, han både lagde grimaser og geipte til oss;) herlig!!!

(ligger bilder av det under "mine bilder")

Og alt stod bra til med Tobias gutten vår:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra, det høres ut som du har hatt en fin opplevelse.

Jeg går selvog venter i spenning på ordinær ul om ei uke. Er 18+3 idag.

Har allerede vært på ul 3 ganger pga blødninger, men denne blir jo mye kjekkere, håper vi får se om det er en gutt eller jente også:o)

Lykke til med resten av svangerskapet da:O)

Skrevet

Kor hærlig :) godt å høre at alt er bra :)

Gleder meg til vi skal på 3D, har time 16.juni, er da 29+2.

Skrevet

ja dere må glede dere, var helt fantstisk;) utrolig å se hvor lik han er på storebroren sin, hehe;) gleder meg til å se han igjen når han kommer:)

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Du må offentliggjøre albumet ditt :-)

Gratulerer med frisk gutt!

Skrevet

oj trodde det var i orden jeg;)

nå skal det være ordnet;)

så bilder ligger under "mine bilder";) både geiping, grimase osv;) hehe

noen som kan sjekke for meg?

Skrevet

Herlige bilder! :)

Når bestilte du ultralyden, og hvor mye kostet det? Har egentlig veldig lyst å ha en 3D UL jeg også... :)

Skrevet

ah bra, takk for at du sjekket for meg:)

betalte 1200, var da inkludert en full sjekk... for kun 3d ville det kostet 900... tenkte hvorfor ikke, når man først er der;) er en stund siden jeg bestillte, mest for å ha en dato og vite at da har jeg time, noe å se frem til;) er vel en mnd siden jeg bestillte;)

anbefales virkelig!!!

Skrevet

Takk for svar:)

Lurer jammen på om jeg skal ringe i morgen og høre om de har noe ledig fremover :)

Skrevet

Så gøy da! Jeg skal bestille til neste uke tenkte jeg, eller uken etter :-) Har ikke hatt 3D siden uke 18 så regner med det blir stor forskjell.

Skrevet

Hei Toppris=)) Så heldig du var som fikk så fine bilder av ansiktet =)) Vi fikk desverre ikke det, var på 3d forgje uke var da 24 pluss 5. Nurket lå medhodet inn mot ryggraden hehe.. fikk da bare halve ansiktet.. Men kansje vi skal prøve igjen om noen uker ... vi får se =))

Klem

Skrevet

millie, fikk du ny gratis time da???? Jeg spurte når jeg bestillte timen, hvordan prosedyren var dersom barnet låg dårlig til rette etc og man ikke fikk gode bilder osv.... da ville man få ny time gratis... siden det faktisk er slike bilder osv man har betalt for... eller var bildene "hode nok" hvis du skjønner;)?

Skrevet

så gøy. Jeg vil også. Hvor tok du 3D

Skrevet

tok 3D på majorstuaklinikken, veldig fornøyd:)

Skrevet

Hi igjen toppris =)) Jeg var også på majorstuaklinikken, han tyske... jeg fikk halv pris men grunnen til det var at jeg måtte komme til bake senere på dagen ettersom legen ikke hadde kommet seg på jobb.... osv... fikk ikke noe mere rabatter en dette... litt dårlig egentlig.. men fikk to halveis bilder av ansiktet som var ok.. Jeg personlig er mye mere fornøyd med carsten trolle der... hva synes du ??? Vurderer å ta enda en 3d jeg da... er så spennende å se den lille , blir liksom aldrig lei =)))

Mange klemmer fra meg

Skrevet

ja så du betalte halv pris pga du måtte tilbake senere på dagen? og alikevel fikk du dårlige bilder? eller betalte du først full pris for så å betale en gang til, halv pris?

Jeg spurte på forhånd når jeg bestillte timen, og da sa de at man fikk komme tilbake gratis. En jeg jobber med skal tilbake pga fikk dårlige bilder, gratis....

Var en dame som hadde ul med oss, husker ikke hva hun het, snakket gebrokkent norsk.... var veldig koselig og flink.. siden gutten låg med hånda foran ansiktet måtte jeg variere liggestillingen litt, hehe, så det gikk bra:) låg litt på begge sider og ikke bare på ryggen, for å få best mulig "tilgang"...

Skrevet

Å! Det var gøy å se bildene dine:) Vi skal på 3d ul i porsgrunn 2. juli. Gleder meg masse:) Noen som har erfaringer med ul klinikken i olavsgate i porsgrunn? Får man gratis ny time der også om man ikke får gode bilder? Og er det lettere å se kjønn på 3d? Er hovedsaklig derfor vi tar ny ul, har så lyst å vite hva det er for noe:)

Skrevet

Hi igjen toppris ==)) Fikk halv pris pga mått komme tilbake, var kansje litt dumt det der kjønner jeg.. hehe men tenkte ikke så langt før jeg leste innlegget her.. skulle vel egentlig ha fått dette gratis.. men men...

Ønsker deg i værtfall god helg 0))

Mange koselos fra meg =)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...