Gå til innhold

Eg er blir så lei og sliten av lillegutt av og til !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt griner så mye, det virker ut som om at det er for det meste klaging, selv om han hylgriner. Altå han slutter å grine når vi tar han opp og bærer han og når vi går tur. Han griner sefølgelig ikke hele tiden uten om det, men endel, flere ganger om dagen..

Han hylskriker, akurat som om han har det vondt/blir slått, men siden alt blir bra når vi går med han så tror/håper eg ikke at han har det vondt, han vil bare bli bært, eller? :S

Det har vert slik i 2 mnd, nå er han 4mnd.. Blir veldig sliten av det, og det verste av alt; eg syns ikke synn på han lenger.. Og samboer er like lei og sliten. Heldigvis såver han natten gjennom, men leggingen pleier å ta tid.

Er det noe vi kan gjøre? eg trodde det bare skulle være en kort periode.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Små barn griner ganske mye. Det er jo deres måte å kommunisere på.

Jenta vår gråt også veldig mye men hun hadde kolikk. Hun hadde stort behov for nærhet og kroppskontakt. Vi bar henne hele tia og vi ble ganske slitne av det ja. Og til slutt så blir du likegyldig til ungen fordi man er så sliten. Det merker ungen og skriker kanskje enda mer. Dette er en veldig ond sirkel å komme i.

Hvis dere har mulighet til å få litt avlastning så benytt dere av det! En pause kan gjøre underverker for alle sammen.

Ellers ville jeg prøvd alternativ behandling. Jenta vår hadde en låsning i ryggen og hadde god effekt av kiropraktor. Akupunktur og manuell terapi kan også være en ide.

Håper dere finner ut av det og får litt energi tilbake!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...