Gå til innhold

dere som har fått sommerbabyer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere noen gode tips til en som venter nr 2 i juni?

fikk desember baby sist, og ull sto øverst på listen da.

denne gangen er det en jente, tenkte å kjøpe litt sommertøy, men står liksom litt fast ved hva jeg burde kjøpe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk eldste i slutten av juni 02. Den sommeren ble så varm at han lå mest i bare bleia.

Så sparkebukser og annet med lange ben/armer lå ubrukt. (fint til nestemann som er født i februar da:-))

Solhatter og tynne kortermet bodyer:-)

Du må jo selvsagt ha litt klær, ikke sikkert at det blir tropesommer....

Men det trengs ikke på langt nær like mye som til en vinterbaby:-)

Skrevet

grynet ble født i slutten av juni i fjor, og vi innså fort at alt av gensre og bukser var bortkasta. Enten var det korterma body (de varmeste dagene) eller på det verste en langerma body og strømpis de dagene det var litt kaldere. Kjekt å ha noen luer i ymse tykkelse, og et sett med bukse og genser sånn for bilturer på kalde dager og sånt noe. Men vi brukte nesten ikke noe annet enn body og strømpis de første månedene :) (og se opp; kjoler får man gjerne EVIG nok av når man får jente, vi rakk bare med nød og neppe å bruke dem en gang hver før hun vokste utav de minste størrelsene...)

Skrevet

Jeg fikk sønnen min i begynnelsen av juli 2007 og hadde egentlig ikke bruk for sommerklær i det hele tatt... Den sommeren var det stort sett bare dårlig vær sånn at det var greit med langermet body og bukse. Det var noen dager med veldig varmt vær og da lå han stort sett i bare bleie. Du kan jo satse på å kjøpe noen kortermede bodyer og heller noen tynne jakker til å ha utenpå hvis det blir kjøligere.

Skrevet

Det var tropevarme da jeg fødte i juni, men da vi kom hjem fra sykehuset så var i grunn en kjølig sommer. Så langermede bodyer, sparkebukser og heldresser i bomull og ull ble mest brukt. ( ull fordi han ble født prematur). Noen sommerklær ble derfor minimalt brukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...