Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk hus, gedigen hage og rått billig. Løp og kjøp.

Skrevet

Kjempefint, sjarmerende, med en kjempestor hage!:)

Men man bør nok gjøre noen undersøkelser først, f.eks. hvis dere har barn, er det unger i nærheten å leke med? Langt unna skole?

Skrevet

så søtt!! jeg ser potensialet! :)

Skrevet

Hus med sjel..og to mål tomt sentralt i Fredrikstad. Kan se ut som man får mye hus for pengene her:) men en del å gjøre er det.

Er litt usikker på beliggenheten, hvor barnevennlig det er.

Skrevet

Jeg ville gjort mye med selve huset, men det er jo ikke nødvendigvis huset innvendig som er det viktigste, det er jo det som er lettest å gjøre noe med. Jeg leste ikke detaljer, men dere må sikkert regne med å påkoste en del "usynlige" ting også, som tak, rør, elektrisk osv, for det så egentlig ikke ut som det var gjort veldig mye med det de siste årene. Hvis dere syns det er greit å pusse opp og huset har en pris som er riktig i forhold til beliggenhet, størrelsen på tomta og at dere må bruke penger på huset, så ville jeg lagt inn bud.

Skrevet

supert hus. kjempefin hage. er det så fryktelig mye å gjøre?

Skrevet

Veldig fint hus ,men jeg ville ikke vært nabo med en kirkegård ,men om det ikke er noe problem for dere ,så løp og kjøp :)

Skrevet

potensiale....kan bli kjempe fint. Liker den store hagen og det store kjøkkenet med peis.

Skrevet

Jeg synes det er for mye å gjøre til den prisen.

Skrevet

Huset hadde en veldig fin hage, men det kommer ant på hvor mye dere er villige til å betale. Oppussing i et hus fra 1932 er dyrt, er det elektriske anlegget og rørene nye? Jeg er ikke så veldig glad i gamle hus, nettopp fordi det er så mye som må gjøres og ordnes på. Dette huset trengte ikke bare litt maling og ny kjøkkeninnredning, men mye annet også

Skrevet

Nope, ville aldri i verden bodd på Lisleby!!!

Skrevet

Veldig fint ute, men høy pris for et kjøkken og bad som må pusses opp, samt at det ikke ligger i et veldig bra område.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...