Trallllle Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Hei! Hadde en MA for en uke siden og har lyst til å ta en tatovering for å minne den lille.. Noen som har forslag til en setning som jeg kan tatovere? Gjerne på engelsk eller noe.. Tenkte på "my little angel" eller noe i den duren..
♥2 små gull♥ Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 "Små føtter setter også spor" eller "små føtter setter dype spor" eller noe i den duren. Trist å høre at du har mistet!
Trallllle Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2009 Var nesten 13 uker på vei da jeg fant ut av det, men den lille var død allerede i uke 8...
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Jeg ville fått tattoovert en blomst som bare har knopp på toppen....Såvidt litt utsprunget...Og heller hatt en slank banner rundt den hvor det står "Engelen min" eller noe lignende... Da blir det en litt kortere setning enn My Little Angel.... Bare en ide. Men jeg syns det er vakkert om de får mer enn skrift og at man viser en knopp som såvidt har begynt å spire. Vakker men ble aldri blomst.... Jeg vet ikke hvor stor du tenker,men om du vil ha litt størrelse så gjerne legg til en sommerfugl som står på/ flyr ved knoppen..... Og når det er sagt, kondolerer med tapet ditt. Det er uendelig trist å miste.... Men ikke gi opp! Det blir din tur...
Tweak Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 La det få tid før du bestemmer deg for å merke kroppen, det er mitt råd! Hadde en ma i uke 16 i fjor og det var helt forferdelig! Men nå når jeg har fått det på avstand og ikke minst, er gravid på ny, så er det ikke så ille lenger. Det er trist, men jeg ser framover på en ny måte. Den lille ble begravd ved siden av sin bestefar så jeg har et sted å gå for å minnes, men jeg har ikke hatt behov for det. Men om du har bestemt deg, så synes jeg du har fått gode forslag her. Jeg liker veldig godt den om at små føtter setter dype spor.
Plotten og gullgutta =) Skrevet 6. juni 2009 #7 Skrevet 6. juni 2009 Jeg ville vel kanskje gjort som sagt under her... En blomsterknopp.. Og skrevet lille spire under.. Personlig ville jeg nok ikke merket meg selv noe mer enn selve tapet... Men samtidig så tar jo ikke en liten blomst på kroppen stor plass.. Men skal man være skikkelig pessimist, og tenkt tanken om man mister flere.. Så vil det jo bli "urettferdig" om man ikke lager minnesmerke for alle... Men det er meg.. Lykke til og håper du blir fornøyd uansett hva du velger å gjøre =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå