Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Jeg vet ikke helt... Syns på en måte de høres litt "skitne" ut...
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Nei, men på en annen side heller Maja enn Nathalie, Vanessa, Jessica, Savanna, Michelle ol.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Synes Maja er finere enn Kaja, men egentlig synes jeg navnene er ganske kjedelige. Men ikke stygge... Maja, høres snilt ut, Kaja høres bitchy ut (kan være at det er folk jeg vet om som har gitt meg den assosiasjonen)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Nei huff de er fæle.. Tenker på snørrete ekle unger når jeg hører de navna..
Raych Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 Synes Maia/Maja er fint, men ikke Kaja... Når jeg hører Kaia tenker jeg automatisk på båtkaia der båtene/ferga legger til, hehe. Neppå Kaia... Det høres ikke helt bra ut:)
Gjest 5 andre Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 Liker Maya og Kaia, jeg... Hadde nummer en vært jente slik de sa, hadde det vært Maya. Ut kom en gutt, så... Da jeg ventet nummer to hadde Maya blirr opptatt... På nummer tre som er ventet, har jeg vurdert Kaia, men har funnet et navn jeg liker bedre Skjønner ikke hva du legger i et "skittent" navn. Er bare glad det er variert smak hva navn angår.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #9 Skrevet 3. juni 2009 Synes Maja er nyyydelig og feminint. Kaja er litt mer gutteaktig. Men de er absolutt ikke skitne og stygge navn. Huff..stygt sagt
prebs Skrevet 3. juni 2009 #10 Skrevet 3. juni 2009 Synes det er koselige navn og ikke "skitne" (kul beskrivelse av navn!) Foretrekker nok skrivemåten Kaja og Maja.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #12 Skrevet 3. juni 2009 Liker Maja/ Maia jeg da, men hadde nok ikke kalt en evt jente det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå