Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Hvordan hadde du reagert dersom du hadde sex med en kompis og han plutselig tok tak i håret ditt og holdt det fast? Ble overrasket jeg, visste ikke helt om jeg likte det eller ikke hehe..
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Da hadde jeg blitt vill. Jo mer røft - jo bedre er det. Han skulle med glede fått gjort røffere ting enn å holdt fast håret mitt.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Uff, synes det blir litt påtatt jeg. Hadde sex med en fyr engang (en kompis det også, som plutselig dasket meg på rompa og sa; "jeg skal knulle deg skikkelig" eller noe lignende.Husker jeg ble ganske paff over hvordan han virkelig var seg selv, he-he;) Sånn er liksom greit i forhold, men en bør kanskje holde seg litt mer nøytral når en har sex sånn innimellom.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 jeg liker sånt da, så jeg hadde nok blitt "glad".
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Ja, for sånt kan jo aldri vi "satte og gamle" som er i forhold ha opplevd...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 nei dere er dømt til misjonær for alltid
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 hehe, er ikke lett første gangen man har sex sammen, man liker jo forskjellige ting. Selv hadde jeg nok likt å bli holdt fast, men er slettes ikke alle som liker sånt. Jeg hadde en ny kjæreste for noen år siden, første gang vi skulle ha sex tok han kvælertak rundt halsen min når han lå oppå meg. Var ikke ondt, men nok til at man ikke fikk puste skikkelig. Ble rimelig forfjamset, hadde aldri opplevd det før eller tenkt tanken at det var noe man kunne gjøre. Når jeg først fikk summet meg var det helt greit, men hadde trodd han ville spurt først om jeg likte det. Liker at man ikke har helt kontrollen i sengen så dette er noe jeg har lært kjæresten som jeg har nå, både han og jeg liker det og vi gjør det på hverandre (men vi snakket om dette først). Syns når ting ikke blir helt a4 så burde man snakke om det så man vet det er greit.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 Hehe anonym 13,47, det var ikke slikt ment Tenkte bare at sex er noe annet når man er i forhold, da er man trygg på hverandre og vet gjerne hva den andre liker og ikke liker. Mulig man har opplevd det før man ble sammen med mannen sin Jeg hadde ikke noe imot det, ble bare paff over at han var slik i senga. Vi har hatt sex flere ganger og han har aldri gjort noe røffere enn å klaske meg på rompa. Derfor jeg ble tatt litt på senga, knegg knegg Var i doggy da så da ble det kanskje litt røffere enn hvis man ligger i en annen stilling, nei ikke vet jeg. Måtte bare få synspunkter..
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #10 Skrevet 3. juni 2009 Ha-ha, joda jeg liker sånt jeg også, men må liksom avansere over litt lengre tid enn i løpet av "ett knull";). Men for all del, heller en som tar styringen enn sånne passive dunk-dunk-skru-på-brystvortene-to-ganger-og-ferdig-blautfisker;).
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #11 Skrevet 3. juni 2009 Kvælertak? Å nei, så ubehagelig.. Hva gjorde du da? Trur jeg hadde klikket.. Hehe! Er en ting å bli holdt fast, men kvælertak er noe jeg aldri kunne godtatt. Det var nettopp det jeg mente, jeg hadde heller aldri tenkt at man kunne bli holdt fast i håret liksom. Han er den første jeg har sex med etter at det ble slutt mellom meg og BF. Riktignok hadde jeg og han sex mange ganger før jeg ble sammen med barnefar, så når det ble slutt fortsatte vi bare det vi slapp Men han hadde visst forandret seg litt. Kanskje jeg er kjedelig i senga siden jeg ikke kommer på røffe ting å gjøre med en mann:) HI
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juni 2009 #13 Skrevet 3. juni 2009 du er jo ikke kjedelig av den grunn. det handler jo bare om hva man liker. de fleste av Xene mine er ikke "røffe" i denne forstand, men de er jo ikke kjedelige av den grunn.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juni 2009 #14 Skrevet 3. juni 2009 hehe... "kan vi skru av lystet?"...1. 2. 3. ferdig... haha
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #15 Skrevet 3. juni 2009 anonym 13.52 her Jeg gjorde ikke så mye, men ble rimelig paff. Syns det var litt merkelig at han ikke spurte først, men han gjorde det bare kort åsså slapp han igjen. Men når jeg fikk tenkt meg om så pirret det meg. Jeg har en annen kjæreste i dag og vi gjør dette på hverandre, ikke hver gang men av og til. Når jeg rir han og samtidig holder rundt halsen hans med den ene håden har jeg liksom all makt, han liker det veldig godt. Han gjør det samme på meg, eller hvis vi gjør det bakfra så kan han bruke begge hendene rundt halsen min for å holde fast. Gjør ikke dette lenge altså, men nok til at man føler seg maktløs. Den kjæresten jeg har nå er ikke redd for å prøve nye ting, så vi snakker om ting først åsså prøver vi det ut. Liker vi det ikke så er vi ærlige på det. Jeg blir fort lei om man alltid skal gjøre det samme, så elsker å prøve ut nye ting og plasser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå