Gå til innhold

hvor "vondt" i magen er "normalt"?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har veldig vondt nederst i magen når jeg reiser meg, går, står og snur meg.. verst når jeg snur meg og reiser meg. men kjenner hele tiden "ømheten" i magen..

 

noen ganger er det så ekstremt at jeg klarer ikke å snu meg engang.. river i magen på siden.. kjennes ut så jeg ska revne i magen.. er så vondt at tårene nesten spretter ut..

 

noen som vet hva det er? babyen som presser på ting, livmoren eller mormaken? har foranliggende morkake, men trodde ikke jeg skulle få vondt av den. var ikke slik sist svangerskap, men da var den bakovervendt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...