Gå til innhold

Hage/terrasseting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tar dere inn av ting om kvelden? Jeg har mye greier i hagen, og tar inn alle puter hver kveld, samt parasoller. Lanternene som jeg brenner stearinlys i, setter jeg under en benk om kvelden så de ikke skal bli stygge i fall det blir regn.

Duker og andre tekstiler tar jeg også inn. Gassgrillen vår står ute stort sett, delvis under tak og med trekk over.

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes nesten litt travelt ut he he =)

Vi har 4 solstoler som kan legge ryggen litt ned. Vi har ikke puter i dem, men de er gode for det om altså.

Jeg tar inn dukkevogna til storesøster, dyna hvis været har vært så fint at jeg har ligget som slakt.

Jeg sitter ikke ute og tenner lys. Er alltid alene, og går som regel inn og låser når sola går bak fjellet i 8-9 tiden på kvelden om sommeren.

Skrevet

Vi har pute kasse som vi putter stol putene i, ellers har vi ikke duker og slikt ute til vanlig. Har 4 sol stoler som kan legge ryggene litt bak.

Om vi/ungene tar ut tepper, puter, dukker,leker, ting og tang tar vi det alltid inn.

Skrevet

Vi har heller ikke duker og puter ute hvis ikke vi sitter der. Jeg er veldig glad i duker og funksjonell pynt, så det tas ut når vi skal kose oss i uterommet..... og inn når vi ikke skal være der :)))

Når ting står ute hele tiden, så blir det så fort ødelagt. Jeg liker å bevare ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...