<3 Har verdens vakreste gutt<3 Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Nå har jeg blødd i tolv uker snart og er rimelig lei:( skal på ferie til bergen om tre uker og krysser fingrene og håper jeg er ferdig med og blø til da.. hvis ikke så vet jeg ikke hva jeg gjør...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Hva er grunnen til at du blør??
<3 Har verdens vakreste gutt<3 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2009 fikk en sønn for tolv uker siden,men hadde ikke trodd jeg skulle blø så lenge etterpå.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Ja da forstår jeg, ikke moro det der. Selv blødde jeg i 9-10 uker med mine, synes det var leeeenge nok. Håper det gir seg snart. Lykke til:-)
meg & to små vampyrer Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Hold ut! Det gir seg snart! Jeg blødde selv i 10 uker (+8 måneder ekstra pga hormonsprevensjon). Du har selvfølgelig sjekka at det ikke er noen rester etter morkake og slikt igjen i deg? Og det lukter som det skal (ikke råttent eller infeksjon mener jeg). Noen av oss blør jo bare litt lenger enn de andre heldiggrisene dessverre.. trøsteklem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå