Gjest Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Og vi fikk se at alt var i skjønneste orden. OG !!!! Det blir en liten jente <3 Gleder oss kjempemasse til jenta vår kommer i November!!!
♥ Mrs.B-07+09♥Fødeklar =) Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 åhhh gratulere så masse med en liten jente!!! jeg skal på ultralyd i morgen og gleder meg som en liten unge!! =)
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Tusen takk! Gleder oss veldig til å få prinsessa vår i armene :-) Lykke til Mrs. Thalia ;P Skal du vite hvilket kjønn dere får?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå