Lene~mor til tre Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Søndag og Mandag fikk vi ha deilig sommervær med 25 + og sol. Men igår ja da var "høsten" tilbake igjen Det er bare 9 grader ute og det blåser veldig kraftig iskald vind, til og med blomstene har begynt og visne/blåse istykker... Dette er jo rene september/oktober været. Var nettop ute og gikk å hadde på meg t-shorte, tykk cardigan jakke og stormberg vindjakka mi og enda frøs jeg hehe. Hvor blir det av varmen da ? og når skal det slutte å blåse sånn? har blåst sånn i hele april og mai også...
metaMORfose Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Du må flytte til Østlandet! )) Her er det greit, selv om det i dag ikke er en perfekt sommerdag. Helga var nydelig!
Lene~mor til tre Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2009 Jeg bor på østlandet hehe men har alikevel ikke sett mere enn 2 dager av sommern Bor i østfold hehe 12 grader ute nå og blåser sånn at vannfontena i parken ved siden av meg blåser sidelengst og utover hele parken så alt blir vått istedenfor å sprute rett opp hehe. Med den kalde vinden kjennes det ut som det bare er 5-6 grader ute
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Vi har hatt nydelig vær her siden torsdag. Det begynte på torsdag, men også her var det litt vind. Fredag, lørdag, søndag, mandag og tirsdag var sommerdager. Var litt kaldere og vind idag. Det meldes fint, men kaldt også imorgen. Så skal vi visst ha 2 uker med høst, så kanskje dere får finværet da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå