metaMORfose Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 6 -ukers kontroll! Gleder meg til å bli "normal" igjen. Gleder meg til å ha sex igjen. 6 ukers avholdenhet er det lenge siden jeg har hatt ))) Babyen vår er jo som hun skal være, blir større og større og mer og mer "menneske" hvis man kan si det sånn. Nå smiler hun og man får mer tilbakemelding.
blond Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Hvorfor har du vært avholden? Er ikke nødvendig det.
metaMORfose Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2009 De sa på sykehuset at dersom vi skulle ha sex før det har gått 6 uker måtte vi bruke kondom, og det tåler ikke jeg. Har følt meg noenlunde normal der nede en god stund nå, og dermed har avholdenheten vært litt plagsom ))
blond Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Hehe.. det kan jeg skjønne! Hvis det ikke er noe spesielt med ditt tilfelle vil jeg tro at anbefalingen om kondom er hvis dere ikke vil ha to tette. Ellers har jeg aldri hørt at det er noe problem å ha sex før seks uker. Uansett kan dere feire til helgen!
metaMORfose Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2009 Du skal ikke se bortifra at helgen blir bra! ))) Et svangerskap til nå er helt uaktuelt. Kroppen min er nok ganske kjørt, og tanken på å skulle miste et barn oppi alt dette andre, det vil jeg ikke. Jeg spurte aldri hvorfor vi måtte ha sex med kondom før det hadde gått 6 uker? Det burde jeg ha gjort. Mye jeg ikke har spurt om i grunnen!
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Ja da blir det vel bånn gass i heimen =) Det er så herlig når de gir tilbakemeldinger de små!! =) Det er noe man aldri glemmer, smilet til barna =) =)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Dette med å bruke kondom er vel fordi det er fare for infeksjon sånn rett etter fødselen, de setter vel bare 6 uker som "safe dato" Er vel ikke så stor fare for å bli gravid rett etter fødselen mens man ammer, men det er jo selvfølgelig en mulighet for det og.
Gjest .... ♥ ♥ ♥ .... Skrevet 4. juni 2009 #8 Skrevet 4. juni 2009 Har du fått baby??? ))))))) GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har ikke vært her inne siden sept i fjor... å nå har du fått baby... )))))))))))) Sååååå glad på dine vegne ))) HURRA!!!! Går d bra me mor og barn?
metaMORfose Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. juni 2009 Javisst har jeg fått baby. Mot alle odds ikke bare satt spiren, men den ble der til 20. april (termin 1.mai) og kom ut som en nydelig liten pike. Helt nydelig! )) Og så sjekket jeg papirene mine ang avholdenhet, og jeg har jo denne livmortilstanden min (kaller det det, for det er ting jeg ikke liker å snakke om), det er derfor jeg ikke skulle ha samleie uten kondom. ) Står mye i de papirene, jeg har nesten ikke sett på dem, har levert dem til lege/jordmor/sykehus ved fødsel osv, og ikke lest noe videre i dem. Stod jo blant annet vekt.... jeg gikk opp totalt 8 kg. Digresjon....... ))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå