Gå til innhold

Jentesex en gang til!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter på jobben. Jeg sitter på jobben og er så kåt at jeg nesten ikke klarer å tenke. Budsjettplaner og avdelingsmøter må vike for tankene om å ha deilig jentesex.

Jeg ser det er mange her inne som får lyst til å eksperimentere med jentesex under graviditeten. Slik har jeg det også, men jeg har hatt sex med jenter flere ganger tidligere, så dette er ikke noe som dukker opp nå og som er borte etterpå.

Jeg har alltid blitt veldig opphisset av dette.

Jeg har samboer og vi har snakket en del om hvor rart det er at jenter kan drømme om sex med andre jenter, men så snart det er snakk om en annen mann, er linjen passert. Men slik er det bare. Det vi er blitt enige om er at jeg ikke skal treffe noen jenter for å ha sex uten at han vet det - dét er også en form for utroskap. Tenker vi.

Men tankene blir jo ikke borte, og vi har mye glede av disse fantasiene :-)

Når jeg sitter oppå ansiktet hans, og han slikker meg ser jeg ofte for meg en annen seksuell setting. Jeg ser for meg en slags klubb hvor mennesker har sex overalt, det er egne separate avlukker for de som vil det, de som liker at folk ser på holder på i andre deler av lokalet. Det er ganske mørkt, belysningen er akkurat passe. Stemning og diskresjon i ett. Jeg ser et par jeg liker, de er begge jenter. Jeg går mot dem. Jeg ser særlig på den ene av de to. Hun har fin og fast kropp, faste og middels store pupper. Jeg ser for meg at hun blir slikket av sin jentekjæreste, at hun ligger på ryggen. Jeg blir stående å se på dem, søker etter blikket hennes - spør med blikket om jeg kan få være med. Hun smiler. Hun tar seg på de deilige puppene, klyper seg i brystvortene. Jeg går bort til henne - og suger på brystvortene hennes samtidig som den andre jenta slikker henne. Hun trekker seg sammen, og jeg er så kåt, det eneste jeg vil er at begge jentene skal kaste seg over meg, at den ene skal suge og bite på puppene mine og at den andre skal slikke meg.

Ansiktene er kåte, ekte kåte, ikke slik man ser på film med store "dumme" øyne og overdreven stønning og skriking. Vi stønner og skriker også, men det er fordi vi vil, fordi vi *må *- ikke fordi det er kamera der :-)

Vi slikker hverandre, kysser slik bare jenter kan, tar på pupper og det er glatt og olje og stemning og mykt.

Og, når jeg tenker på dette mens jeg sitter oppå ansiktet til han som

gir meg de voldsomste orgasmene jeg noen gang har opplevd (og når begynner det å bli mange slike orgasmer, vi har bodd lenge sammen!), så kommer jeg så veldig og etterpå er alt i vater.

Jeg tenker på jentesex hele tiden akkurat nå. Vel, ikke absolutt hele tiden, selvsagt, men mye. Mer nå enn ofte ellers, det går litt i perioder.

I kveld skal jeg si til mannen at vi skal finne en jente jeg skal ha sex med mens han sitter og ser på fra litt avstand. Jeg gleder meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting til - den jenta jeg ser for meg liggende på ryggen ser ut som Kinzie - den blonde jenta i tube8-filmen Spin the bottle... Deilig!!!

Jeg blir gal av å tenke på de puppene. De er så fine.

Nå må jeg jobbe, herregud kan ikke holde på sånn. Sitter snart og vrir meg på kontorstolen og skjørtet trekker seg oppover. Ikke har jeg på meg BH heller, så bør vel passe på at det ikke knopper seg altfor mye under blusen ;-)

Men, nå er jo arbeidsmiljøet nesten utelukkene bestående av menn, så de har kanskje ikke noe i mot det uansett ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...