Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Jeg fikk rockeringen min i går. Og rocket sikkert 7 min til sammen. Og idag har jeg sinnsykt gangsperr i magen og litt øm i sidemuskulaturen. Så det er helt tydelig at det er bra trening!!! Gleder meg til å fortsette.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 hvor har du kjøpt den?? Jeg vil også ha;)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Ta det litt med ro de første dagene da, kroppen trenger litt tid til å venne seg til den, sier ikke bruksanvisningen 3-4 min om dagen første uka? Jeg overskred det litt og det så seriøst ut som jeg var overkjørt av en lastebil, var helt blå på sidene
puttelutten <3M&M<3 Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Dette har jeg tenkt å prøve straks jeg er ferdig med graviditeten!! Har hørt masse positivt og håper virkelig det står til forventningene! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 oi spennende! Er det en spsiell rockering? Skal den stramme inn mage ol?? Noen som har link til dette opplegget?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #9 Skrevet 3. juni 2009 3-4 min første uka?? Oi. Tror jeg kuleren litt da ja. Men merker jo ikke at man blir støl mens man trener, så fristende å bare rocke i vei. Kjøpte min på www.rockeringer.no Den som er 1,5kg .
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #10 Skrevet 3. juni 2009 Ja, den fungerer kjempe bra! Jeg brukte min masse før jeg ble gravid og ble merkbart strammere i mage og midje! Nå mens jeg går gravid har jeg lånt den bort til mamma, men den skal definitivt taes i bruk igjen her i huset også når babyen har kommet.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #12 Skrevet 3. juni 2009 Kan man bruke den imens man er gravid? Kan vel ikke skade å trene rygg og mage?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #13 Skrevet 3. juni 2009 Man skal ikke bruke den når man er gravid. Den smeller ganske hardt mot magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå