Gå til innhold

Mageplastikk

Hilde-29har nå 2søte små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har tatt mageplastikk?jeg skal gjøre det i august.får det dekket,heldigvis:) det jeg lurer på er om dere som har gjort det,også har fått fjernet litt fett samtidlig?og evt om det var noe dere avtalte på konsultasjonen eller når dere møtte opp for operasjonen? vet at de ofte kombinerer de to, men er det planlagt på konsultasjonen da?

jeg tenkte ikke på d under konsultasjonen,da jeg bare var i himmelen over å få dekt operasjon.jeg trener som f... men buken stikker ut, ikke alt fettet som kan trenes bort..uff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke svar til deg, altså! men håper du kan svare meg på hvordan du gikk frem for å få operasjonen! må man være ferdig med alle graviditetene for å få det? har en pølse hengende på magen selv, men vil nok ha et barn til, skjønner du..!

kanskje sykehuset som opererer deg kan svare på ditt spm, regner med du har en kontaktperson/lege du kan spørre!

Skrevet

Ja jeg kan sikkert bare ringe de å spørre..man bør være ferdig med å få barn ja..ellers blir nok magen ødelagt igjen og det ville vært forgjeves.

Man bør også ha gått ned i vekt, til slik man ønsker å holde seg.ingen trodde jeg ville få det dekket, så tilslutt mistet jeg håpet om det og..men fikk meg en gledelig overraskelse;-)jeg va akkurat litt over grensen deres:) når huden henger over buksene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...