Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Dette er litt intimt, og beklager detaljene, men jeg er altsaa veldig plaget med loes mage :-( Det begynte for noen aar siden der jeg fikk naermest diaré naar jeg stod foran eksamener, eller skulle ut aa reise, eller hadde viktige moeter. Greit nok, jeg var nervoes, og det virket paa magen. Men de siste 2 aarene har jeg hatt loes mage opp til flere ganger daglig. Ikke diaré, men veldig loes avfoering. Det er sjelden den er normal... Bare i dag har jeg vaert paa do 3 ganger, og kjenner det presser paa og kjenner et skikkelig ubehag, nesten saa jeg blir kvalm :-S Ja, det kjennes ut slik som naar man har farang nesten :-( Jeg skjoenner ikke hva det kan vaere. Kanskje intoleranse mot noe? Jeg har ikke forandret kostholdet med noe de siste aarene, spiser vanlig mat, men kanskje litt for mye soett... Jeg har alltid vaert glad i soett :-) Men likevel da, jeg spiser ikke paa kilosvis med godteri... Hva kan det vaere som feiler meg?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Hva er 'farang'? Vet ikke hva som feiler deg, men du kan kutte ut melkeprodukter et par uker så finner du ut om du har en form for melkeallergi. Hvis du ikke finner ut av det på egenhånd bør du ta en tur til legen.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Gå til legen, og få henvisning til gastroskopi og Colonoskopi. Det kan være MANGE årsaker til dette. Jeg har en ufarlig variant(noen bakterier i tarmen som vanligvis ikke er der), som kan behandles,men trengs ikke om en klarer å leve med dette. Min mor hadde noen cm ødelagt tarm som årsak. Har fjernet dette, og har i dag normal mage. Min tante fikk påvist Crohn's med samme symptomer. Fet og/eller stekt mat er det verste hun får i seg. Så der kan være utallige årsaker, som er helt umulig å svare på her, utfra dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå