Gå til innhold

Fra hvilke flyplasser kan man fly til Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg finne ut av det uten å søke på alle flyplassene i Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du går først inn på www.norwegian.no, så inn på wideroe.no og setter i begge tilfellene "reise til" til Bergen. Da ser du hvilke flyplasser du får mulighet til å velge på "reise fra". Dette er de flyplassene hvor SAS/Widerøe/Norwegian har flyruter til Bergen fra.

Det KAN være andre små selskap som har ruter i tillegg, f eks hadde i sin tid Coast Air rute fra Haugesund til Bergen, men det er knapt verd å nevne.

Skrevet

Takk! Det ser ut til at det bare går fly til Bergen fra Rygge og Gardemoen. Det skulle gått fra Torp eller Kjevik!

Skrevet

Skien lufthavn har fly som går til bergen.

http://www.vildanden.no/

Også går det fly fra torp. Bare disse to jeg bor i nærheten av, så bryr meg ikke om resten.

Skrevet

Det går fly mellom Bergen og Torp, de fleste dager i uken, har selv tatt det flere ganger. Skulle ha dukket opp på www.wideroe.no. Men kanskje ikke i sommerferien...

Det går også fly mellom Bergen og Ålesund (via Førde), har også fulgt dette. Men kanskje heller ikke i sommerferien.

Husk at når du sjekker på wideroe.no, er det viktig at du har en vanlig hverdag som utreisedag!

Skrevet

Det går også fly mellom Bergen og Stavanger. I hvert fall Widerøe, tror også Norwegian har en daglig avgang.

Skrevet

"Men kan man fly fra, kan man stort sett fly til også....." (12:20)

Nei, slett ikke uten videre faktisk. I lang tid kunne man fly fra Torp til Stavanger, men ikke motsatt vei! Flyet gikk FRA Torp, VIA Stavanger til Aberdeen. Men FRA Aberdeen gikk det VIA Bergen og Skien til Torp....

Skrevet

jeg har flydd med widerøe fra torp til bergen hvertfall =)

Skrevet

Jeg mener ikke uten videre heller, er derfor jeg skrev stort sett.....(12:20)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...