Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 At han er sindig og rolig der jeg stresser/hisser meg opp sånn at vi balanserer hverandre. Og at han er så ufattelig snill - må passe meg så jeg ikke utnytter det :o/ Og så syns jeg han er en fryktelig flink ektemann og pappa - gresset kan UMULIG være grønnere på noen andre sider av gjerdet )
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 At han har tatt til seg min datter og behandler henne som sin egen. Og at han er ærlig! Han er helt perfekt, men disse to tingene setter jeg aller mest pris på!
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 At han behandler min datter som sin egen, er flink til å fortelle det om det er noe han setter spesielt pris på, og rett og slett er seg selv!
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 At han aksepterer meg som jeg er At han er ærlig Snill, søt, myk, god, forståelsesfull, lun, fantastisk far, sjarmerende, er seg selv, meget flink i huset og at han elsker MEG :) ( har akkurat sittet å sett på bryllupsvideoen og felt noen tårer(LITT hormonell om dagen), og jeg er så glad je har han:) Verdens beste gutt!!!:)
*Lissi* Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Han får frem det beste i meg:-) Han er snill og rolig. Når jeg hisser meg opp over bagateller, roer han meg fort ned. Han er en fantastisk pappa. Både for de to vi har sammen og de to jeg har fra et tidligere forhold. Stiller alltid opp og elsker meg for den jeg er. Verdens beste kjæreste!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå