VibekeEsp Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 ER førstegangsfødende så jeg er litt usikker!?
Snuppa med Nutta i magen. Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Min jente har ligget i samme stilling siden mars, med hodet ned og kroppen til venstre. Kjenner også hikking på venstre side av magen. Jeg har termin i morgen og hun har enda ikke festet seg, så vet ikke om hikking på venstre side har noe med festing av hodet i bekkenet å gjøre. Har det værtfall ikke i mitt tilfelle...
VibekeEsp Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2009 ok:) har termin om 4 dager...så gleder meg til å se når han lille kommer=)
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 De trenger ikke å ha festet seg i d hele tatt. men at de ligger med hodet ned. Jeg kjenner noen ganger konstant hikking nederst i magen sånn ved skambenet og enda lenger inn..nesten som om at jeg kjenner at han hikker inni skjeden min eller noe..d høres kanskje helt rart ut men:P har konstatert at hodet ligger nede på ultralyd i uke 37,men ikke at d har festet seg og fikk bskjed om at d trenger de heller ikke å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå