LilleBjella Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 ....før jeg investerer en hundrelapp på vann og sukker liksom.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Dentinox inneholder faktisk en liten mengde lokalbedøvelse, så i teorien skal det kunne ha en effekt. Min teori er imidlertid at lokalbedøvelsen er for svak til at det virkelig monner, så derfor kjørte vi på med en paracet istedet den kvelden hun hadde så voldsomt tannpine.
La vita è bella <3 Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Jeg leste i en babybok at man helst burde unngå dentinox (bør være siste utvei liksom), men heller prøve med biteting, våte kalde kluter etc...
LilleBjella Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2009 Bitering og våte kalde kluter gjør ikke mye nytte for seg på nattestid.
Liiiisa Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 berre lure på en ting,korfor ska dentinox vere siste utvei og korleis kan en vite at en baby ha skikkeli haudeverk??
skorpi81 Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 "Jeg leste i en babybok at man helst burde unngå dentinox (bør være siste utvei liksom)" Dette visste ikke jeg... vi har brukt Dentinox stadig når gutten vår har hatt vondt i munnen.... Og det har heldigvis hjulpet, men...
La vita è bella <3 Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Det er vel ikke farlig..ikke vet jeg, vi har aldri hatt bruk for sånt. Jeg måtte finne fram det jeg har lest, boka heter "Barnets utvikling - milepæler fra 0-6 år" (liten sak) står det helt til sist under Tenner "Prøv å unngå eller begrense bruken av kløestillende medisin", men det står ikke noe om hvorfor. Kanskje man burde undersøke før man går til anskaffelse? Og hvor kom hodeverk inn i bildet?
Venja Skrevet 4. juni 2009 #8 Skrevet 4. juni 2009 Tja... Vet ikke om det hjalp på kløinga, men det er jo litt smak på den. Etter min mening så hjelper dentinox i den grad at det tar bort fokuset fra kløingen akkurat lenge nok til at mini sovner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå