Gå til innhold

Noen her som har hatt noe som helst nytte av Dentinox?

Anbefalte innlegg

Skrevet

....før jeg investerer en hundrelapp på vann og sukker liksom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dentinox inneholder faktisk en liten mengde lokalbedøvelse, så i teorien skal det kunne ha en effekt. Min teori er imidlertid at lokalbedøvelsen er for svak til at det virkelig monner, så derfor kjørte vi på med en paracet istedet den kvelden hun hadde så voldsomt tannpine.

Skrevet

Jeg leste i en babybok at man helst burde unngå dentinox (bør være siste utvei liksom), men heller prøve med biteting, våte kalde kluter etc...

Skrevet

Bitering og våte kalde kluter gjør ikke mye nytte for seg på nattestid.

Skrevet

berre lure på en ting,korfor ska dentinox vere siste utvei og korleis kan en vite at en baby ha skikkeli haudeverk??

Skrevet

"Jeg leste i en babybok at man helst burde unngå dentinox (bør være siste utvei liksom)"

Dette visste ikke jeg... vi har brukt Dentinox stadig når gutten vår har hatt vondt i munnen.... Og det har heldigvis hjulpet, men...

Skrevet

Det er vel ikke farlig..ikke vet jeg, vi har aldri hatt bruk for sånt. Jeg måtte finne fram det jeg har lest, boka heter "Barnets utvikling - milepæler fra 0-6 år" (liten sak) står det helt til sist under Tenner "Prøv å unngå eller begrense bruken av kløestillende medisin", men det står ikke noe om hvorfor. Kanskje man burde undersøke før man går til anskaffelse?

Og hvor kom hodeverk inn i bildet?

Skrevet

Tja... Vet ikke om det hjalp på kløinga, men det er jo litt smak på den. Etter min mening så hjelper dentinox i den grad at det tar bort fokuset fra kløingen akkurat lenge nok til at mini sovner.

Skrevet

Vi har samme erfaring som Venja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...