Gå til innhold

Mallorca i august?? Kan jeg reise?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har booket en tur til mallorca i August. Er da 5 måneder på vei.

Er det trygt å reise??

Noen andre som skal på tur i sommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke hatt noen betenkeligheter med å reise. Bare tenk litt ekstra på hva du spiser og pass ekstra på rensligheten rundt deg... Og så ville jeg kanskje ikke sittet for mye mitt i solen. Var akkurat en tur i Italia og hadde ingen problemer med det.. Var da kun 3,5 mnd på vei, men tror ikke fem mnd vil være noe problem heller... Drikke mye vann!! (Fra flaske..)

 

God tur!!

Skrevet

Jeg var nettopp på Kreta, å da var jeg 5 mnd på vei. Ikke noe problem med å reise da. Jeg var i solen hver dag å gutten i magen har det forsatt veldig fint inni der, sparker å koser seg. Nå jeg var varm så tenkte jeg bare på at han også var varm å hoppet uti sjøen å badet litt så jeg fikk kjøle oss begge ner ;) Ikke spis salat f.eks å mat som de står å lager på gaten, det er det. Is-bitene kan du også unngå! Ha ein fin tur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...