hildri Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Hei. Har booket en tur til mallorca i August. Er da 5 måneder på vei. Er det trygt å reise?? Noen andre som skal på tur i sommer?
Skogshuldra Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Jeg ville ikke hatt noen betenkeligheter med å reise. Bare tenk litt ekstra på hva du spiser og pass ekstra på rensligheten rundt deg... Og så ville jeg kanskje ikke sittet for mye mitt i solen. Var akkurat en tur i Italia og hadde ingen problemer med det.. Var da kun 3,5 mnd på vei, men tror ikke fem mnd vil være noe problem heller... Drikke mye vann!! (Fra flaske..) God tur!!
smilefjes+gutt09+guttenurke :) Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Jeg var nettopp på Kreta, å da var jeg 5 mnd på vei. Ikke noe problem med å reise da. Jeg var i solen hver dag å gutten i magen har det forsatt veldig fint inni der, sparker å koser seg. Nå jeg var varm så tenkte jeg bare på at han også var varm å hoppet uti sjøen å badet litt så jeg fikk kjøle oss begge ner Ikke spis salat f.eks å mat som de står å lager på gaten, det er det. Is-bitene kan du også unngå! Ha ein fin tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå