Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de vært like som på 3 mnd vaksinen for dere?

Eller har de fått andre reaksjoner?

Vi skal ta vaksinen neste uke, og jeg begynner å grue meg litt, selv om det gikk veldig fint forrige gang:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi :S hadde helt glemt den jeg.. Ida skal også få den neste uke..

kjenner et par jentebabyer som fikk 5mnd vaksina for halvanne mnd siden.. de reagerte veldig på 3mnd vaksina, men ikkeno på denne..

Skrevet

Min gutt reagerte ingenting på 3 mnd- vaksinen, men i forrige uke fikk han 5mnd-vaksinen og utpå kvelden og dagen etter hadde han feber. Han lå bare helt slapp i fanget mitt hele dagen. Men kviknet til neste dag.

Skrevet

Vesla her hadde skikkelig reaksjon på 3 mnd vaksinen, hun fikk feber og ville ikke spise på flere dager. Gikk faktisk ned i vekt den uka. Så da 5 mnd vaksinen kom delte hs den, dvs hun fikk trippelvaksinen(stivkrampe, difteri og kikhoste) og så skal hun få HIB(hjernehinnebetennelse) på 6 mnd kontrollen.Her funket det godt, hadde ingen reaksjoner, bare litt sutrete på kvelden. Så gjenstår det å se hvordan det blir etter 2 vaksinen...

Skrevet

Lillemann hadde ingen reaksjon på 3-mnd vaksinen, men dagen etter 5-mnd hadde han feber og var veldig slapp og trøtt. Varte en dag og så var han som han pleier igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...