may-mom-05 Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Det er med ekstra mot jeg tar til meg for å skrive det jeg nå skal skrive, fordi jeg føler nesten at jeg er den eneste med dette problemet, og det er veldig sårt for meg. Så om noen opplever dette innlegget som noe negativt eller liknende, så la være å svare. Jeg trenger oppmuntring! Etter en vanskelig og tøff oppvekst, som førte til svært få venner for mitt vedkommende, så henger det fremdeles igjen i dag. Jeg har ingen nære, eller bestevenninne®. Litt sårt ja;) Nå skal jeg gifte meg, og da trenger jeg jo en forlover - men hvem da, når man står i denne situasjonen? Når jeg først skal ha en forlover, så føler jeg jo at jeg må ha en som er likesinnet som meg, ikke en hvem som helst. Men når jeg i tillegg nesten har få eller ingen alternativer, så blir jo det ett problem. Har noen bekjente liksom, men ikke noen jeg har jevnlig kontakt med eller føler så mye felles med. Er det noen av dere som har forslag? Eller som faktisk kjenner noen el selv har vært i en slik situasjon? Er enormt takknemlig for svar!
yasmina Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 KJedelig situasjon og skjoenner godt det er saart for deg. Du har ikke noe familie du kan bruke, en soester,kusine ol ? Evt hvis det er kjempe vanskelig saa hadde jeg vurdert aa gifte meg hos byfogden ol, da kan man ha vitner derfra og saann sett ikke trenge forlovere. Kan jo alikevel invitere til fest etterpaa om man oensker det.
may-mom-05 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2009 Har tenkt på familien, men det nærmeste jeg kommer da er moren min ... men det blir kanskje litt spesielt?! Har ingen søsken, og kusinene er alle i barnehagealder;) Drømmen er jo ett kirkebryllup, og det er også det vi har lagt opp til. Men... ja. Står litt stille.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Det var tilfeldig hvem som ble min forlover. Vi giftet oss i hemmelighet og ei venninne avslørte oss. Jeg ba henne være forlover og hun sa ja. Jeg hadde ikke bestemt meg for hvem jeg ville spørre, vet enda ikke hvem det skulle vært om det ikke ble den tilfeldige personen. Forloverne må skrive under på en forlovererklæring, de har ingen andre oppgaver, må ikke være tilstede under vielsen heller. Det skal være vitner til vielsen, men det trenger ikke være noen du kjenner. Du kan tenke på hvem du ikke vil ha som forlover, er det lettere?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Har du tante eller onkel som kan være forlover da?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Du har ikke en svigersøster?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå