Lille Langbein Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Først trodde jeg det var tannutbrudd for han tar seg hele tiden til munnen og sutrer/gråter mer enn vanlig. Men jeg ser ingen tenner. Han har hatt feber i et par døgn. Han har fått et munnsår i munnviken og det lukter vanvittig vondt av ånden hans (det blir bare verre og verre). Klarer ikke å se noe inni munnen, men det må jo være noe form for infeksjon i munnen? Har kanskje brukt litt mye Dentinox i det siste... Noen vidundermidler fra apoteket man kan spraye inn i munnen? Erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå