Gå til innhold

Sjokk! men heldigvis Alt var bra med babys 23+3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff jeg tok en dusj i går å plutselig blødde jeg masse,Jeg løp hylende ut og var jo selfølgelig hjemme alene, Ringte til legesenteret med engang og ble raskt undersøkt.Der lå lille babys å hadde det fint,noe jeg forsåvidt viste i å med at jeg kjente liv,men har ikke blødd tidligere og heller ikke i min første graviditet.Men han hadde fostervann og alt stod bra til der inne,mest sannsynlig ett sprukkent blodkar på utsiden av livmoren.Ingen åpning eller noe annet så galt ut..

Men skal jo tilbake på skjekk til Fredagen, i å med at vi reiser til Spania neste uke..

Krysser fingrene på at babys blir i magen i noen måneder til..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg hadde en fossblødning når jeg var 12 uker på vei. Ble litt redd siden en jeg kjenner nettopp hadde mistet. Jeg og var selvfølgelig aleine hjemme da det skjedde og naboen kjørte meg på legevakten. Alt så bra ut og han sa det mest sannsynlig bare var en blodkar eller noe sånt. Nå er jeg 16 uker på vei og var til kontroll i går. Alt stod bra til der inne og babyen sparket og koste seg.

Har ikke hatt noen blødninger etter den ene gangen og jeg var i Egypt sist uke. Gikk og tenkte en del på det der nede og var litt redd for at det skulle skje igjen. Men forløpig er alt fint og jeg satser på at det fortsetter det å være.

Lykke til og god tur til Spania:o)

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Fyttikatta...Hadde det skjedd meg, tror jeg at jeg hadde svimet av altså...Så grusomt! Godt å høre at alt var bra...puh:)

Skrevet

Jo takk=) Gleder oss til å komme ned i varmen..

er ikke mye koselig når sånt skjer nei,en tenker jo det verste..

Men takk gud for at alt var bra..

er ikke alle som er så heldige.

Trudde nesten jeg skulle svime av,følte med full hele veien ned til legen. hue mitt var så full av alle mulige tanker..Takker hver uke babys får inne i magen.. så sannsynligheten for overlevelse er større=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...