våken_om_natta Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Den skal ikke koste så mye, og den skal være enkel. Gjerne med ok kamera, men ikke noe mer enn det.
* 5 om dagen * Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 jeg er veldig fornøyd med den jeg har,men den er 2 år nå,så tenkte å bytte snart. jeg har en SE S500i,(KOSTER CA 1500-1800) men drømmer om en SE W995.(TIL KR 4200)
våken_om_natta Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2009 Jeg trenger ikke en så dyr en. Bare til å ringe og sende melding med. Trenger ikke spill, musikk og andre fancy greier...
* 5 om dagen * Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/SearchCatalog-ViewCategory;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e00001JSgGIoJ?CatalogCategoryID=2X7D4QFHxmgAAAEeo25R0Sto&NavigatorDisplay=true&inputflag=yes&query=&brandnav=%5E%22Sony+Ericsson%22%24&pricenav=&megapixelsnav= de fleste SE tlf er gode,men jo dyrere jo bedre...noen ganger...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Superfornøyd med min k810i med stort minnekort og supert kamera. Jeg betalte ca 1500 uten abb i august ifjor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå