Gå til innhold

Anbefal meg en Sony Ericssontelefon!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den skal ikke koste så mye, og den skal være enkel. Gjerne med ok kamera, men ikke noe mer enn det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er veldig fornøyd med den jeg har,men den er 2 år nå,så tenkte å bytte snart.

jeg har en SE S500i,(KOSTER CA 1500-1800)

men drømmer om en SE W995.(TIL KR 4200)

Skrevet

Jeg trenger ikke en så dyr en. Bare til å ringe og sende melding med. Trenger ikke spill, musikk og andre fancy greier...

Skrevet

Superfornøyd med min k810i med stort minnekort og supert kamera. Jeg betalte ca 1500 uten abb i august ifjor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...