Vinden blåser Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Bare så dåkk veit da... ;-) jeg er verdens heldigste kvinne som har fått gleden og æren av å være gift med drømmemannen min i over to år nå! Han er helt fantastisk!!!!
Alba44 Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Ja, er det ikke herlig? :-D Kos deg med din kjære Har selv vært gift med drømmemannen i 2 år <3
Koseklompen Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Så flott da Elsker mannen min jeg å Jeg har vært gift med min sjelevenn i 3 år og 5mnd nå
FanteGuri Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Er det ikke fantastisk!!! Vi er heldige, som har funnet den rette! Jeg har vært sammen med min elskede mann i snart 9 år, vi har vært gift i 1 år og 4 mnd.
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Herlig! Han er nok heldig han også som er gift med en sånn solstråle!!
Eddav Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Ja, vi er heldige. Jeg har snart vært gift i 4 år med drømmemannen min. Føler meg priviligert.
*Rutletutt* Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 Like heldig som meg du da;o) Vært sammen med min kjære i over 13 år opg gift i litt over halvannen mnd - er i bryllupsrus enda og det er så DEILIG! )))))
Vinden blåser Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2009 vi er utruli heldige!!! Nå har vi vært fra hverandre siden søndags kveld...det har vært litt godt å kjenne på savnet,men nå skal det bli enda beire å komme hjem til han igjen!!! Gleder meg kjempemasse,men er litt usikker på hva eldstegutten vår sier...hehe..han har visst flyttet inn i min halvdel av sengen nå mens gutta boys har vært alene hjemme hehe..vært mye lek, tv-spill og gutte-mat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå