Gå til innhold

8 mnd of\g har plutselig blitt så krevende.

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillen har alltid vært en blid og fornøyd baby. alltid ligget mye alene på gulvet og vært storfornøyd med det. alltis smilende, sovnet lett osv.

nå skriker han med en gang jeg legger han fra meg, skriker når han sitter i vippestolen, selv om jeg sitter ved siden av i sofaen å kler på storebror. skriker og styrer når han skal sove på dagtid, har begynt å sette seg opp i vogna.

gråter og sutrer selv om han sitter i fanget, men er storfornøyd og happy hvis vi går omkring å ser på ting i huset.

men jeg får jo ikke gort noenting, spiser frokost mens han hylskriker, ikke mye koselig.

hva har skjedd? vnlig med en sånn forandring?

han sovner fint på kvelden og sover hele natta.

han er litt forkjøla, nesa renner, men ikke noe mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er iallfall ikke uavnalig at de plutselig kommer til et punkt hvor de vil opp og rundt og oppdage nye ting.....men ikke klarer det selv. Og da må det ropes til de får hjelp.

Skrevet

nei det høres jo logisk ut. virker som at alle leker er uintressante. kankje han kjeder seg da... jaja, får finne noen nye leker, og håpe at dette går over snart. slitsomt med gråt og sutring hele dagen.

Skrevet

Jeg vet ikke svaret på spm ditt, men kanskje vi skal komme ned og underholde ham litt?;)

Skrevet

veldig gjerne marte! jeg prøver å rydde her idag. skal sortere klær, brette klær, ta frem ny størelse til jesper osv. får jo ikke gjort noenting! så du er hjertelig velkommen :o)

han skal sove nå, men er vel våken om en times tid tenker jeg.

Skrevet

Hehe, da kommer vi tuslende etterhvert :)

Skrevet

supert :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...