Gå til innhold

Guttenavn, for sært?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tristan - er det et for sært navn? Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tristan er kjempefint men for min del tenker jeg bare paa sagaen om isfolket, det tror jeg de fleste i min generasjon gjoer:)

Om du ikke har lest denne bokserien, boer du gjoere det..

Skrevet

Uff da... Har ikke den fjerneste anelse om hva som foregår i Isfolket. Blir vel i tenkeboksen en stund til...

Skrevet

Tristan er kjempefint! Og et navn jeg absolutt kunne brukt selv. Så kjør på!

Skrevet

Det hørtes litt "trist" ut!?....men det er bare meg da..:) har i grunn aldri hørt det før.

Skrevet

Jeg kjenner også navnet fra Sagaen om Isfolket, men det er først og fremst legenden om Tristan og Isolde som er kjent for folk tror jeg. Synes navnet er fint, jeg. Det er absolutt spesielt og sjeldent brukt, men hva gjør vel det? Så lenge dere liker navnet så er det det viktigste.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Syntes det var kjempefint jeg:)

Skrevet

Er enig med de andre. Var en spesielt og fint navn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...