Pea in the pod Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Tristan - er det et for sært navn? Hva synes dere?
lille skatten Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Tristan er kjempefint men for min del tenker jeg bare paa sagaen om isfolket, det tror jeg de fleste i min generasjon gjoer:) Om du ikke har lest denne bokserien, boer du gjoere det..
Pea in the pod Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2009 Uff da... Har ikke den fjerneste anelse om hva som foregår i Isfolket. Blir vel i tenkeboksen en stund til...
lillejenta2 Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Tristan er kjempefint! Og et navn jeg absolutt kunne brukt selv. Så kjør på!
Tyren78-09+12 Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Det hørtes litt "trist" ut!?....men det er bare meg da.. har i grunn aldri hørt det før.
Kari Trestakk Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Jeg kjenner også navnet fra Sagaen om Isfolket, men det er først og fremst legenden om Tristan og Isolde som er kjent for folk tror jeg. Synes navnet er fint, jeg. Det er absolutt spesielt og sjeldent brukt, men hva gjør vel det? Så lenge dere liker navnet så er det det viktigste.
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 Er enig med de andre. Var en spesielt og fint navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå