Gå til innhold

Flyet som styrtet

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror dere passasjerene døde momentant i styrten? tenker på hvor fælt det må være om de låg der hardt skadet i timesvis. evt ble trukket under sammen med flyet og sakte druknet. får helt frysninger av denne ulykken. vi skal til spania i sommer, og det er like før jeg avbestiller hele turen :(

stakkars den lille gutten som reiste alene. klart synd i alle som var ombord. ikke missforstå. men en gutt alene på 11 år i det kaoset som må ha vært ombord. huff. kommer aldri til å sende mine barn alene på fly

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kjører bil gjør du ikke? Vanvittig mye større sjanse for å havne i en bilulykke.

Skrevet

kjører man bil blir man ikke liggende hardt skadet og venter på å dø langt ute på bøjan blå....

Skrevet

Sannsynligvis har de besvimt på grunn av trykkforskjell, og kanskje også mangel på surstoff.

Skrevet

Nei da blir du heller liggendes fastklemt inni et bilvrak istedetfort.....

Skrevet

Ja,men man kan faktisk overleve et bilkrasj, ikke en flystyrt....

Da er du ferdig........

Skrevet

Mange som har overlevd flystyrt også.

Skrevet

Man kan vel synes det er trist og ekkelt med en flyulykke, selv om det statistisk sett er større sjanse for å være innblandet i en bilulykke...?

Skrevet

Jeg ville heller valgt og dø i en bilulykke enn i en flyulykke.

Vet ikke hvorfor, men tanken på å sitte så mange fot opp i luften, i et gigantisk fly, det gjør meg dårlig.

Skrevet

Jeg tenker mer på den tiden fra de er 11000 fot oppe i lufta og til de er nede, den tiden de vet at de kommer til å krasje, men likevel bare må vente på at det skal skje. Hva gjør man da? Ringer sin kjære? For en forferdelig telefonsamtale det må være å få OG ta...

Men vi kan ikke gå og tenke slik! Det er så utrolig mye som kan skje oss her i livet! Vi har ingen garantier men vi kan heller ikke la være å leve...

Skrevet

Jeg har selv vært med på en nødlanding. Forskjellen på en bilulykke og en flyulykke er at man i bil som oftest ikke får noe forvarsel. Da vi fikk problemer i luften, ble vi sittende i ett mørklagt og ristende fly i over 40 minutter før vi sto med bena trygt på bakken. Skal love deg at disse 40 minuttene virket som timer. Den panikken som var ombord i flyet kan man ikke beskrive.

Skjer bilulykker får man også hjelp raskt. Hvem vet om det var overlevende i dette flykræsjet som lå timesvis i havet, hardt skadet?

Skrevet

Det er faktisk en eller flere overlevende i så mange som 90% av alle flyulykker...

Skrevet

I en slik flyulykke vil jeg tro at de var døde før flyet traff vannet. Hvis ikke døde de nok i sammenstøtet. Kan virke som om det bare er småbiter igjen av flyet og slike krefter tåler ikke en kropp.

Det er forøvrig mange bilulykker der hjelpen lar vente på seg. Kjører man ut på en øde strekning, på natten eller bilen forsvinner i buskasset eller en elv, kan det ta lang tid før ulykken oppdages

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...