MyskeMor Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Har en 6 mnd baby med 38 i feber og hovne mandler i følge legen (var der i dag). Selvfølgelig har vi booket flytur til Oslo i dag (1, 5 timer med fly), og min mor har tatt seg fri fra jobb for å hente oss. Hun mener det selvfølgelig går heeeelt greit å ut å fly med småtten, men jeg har ikke lyst. Ørene hans så helt greie ut, men han er litt snufs og jeg er redd at feberen og snufsenesa gjør flyreisen og bilreisen etterpå til et mareritt for ham. Nå skal det også sies at vi reiser ned til eget bryllup og dåp...HVA SKAL JEG GJØRE?? Må bestemme meg innen en time
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Hvordan er forman hans da? Virker han slapp og tufs, eller er han som vanlig? Tror det ville vært avgjørende for min del... Er det lang biltur etter at dere er på gardermoen?
MyskeMor Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2009 Han er trøtt, men virker våken i øynene og opplagt ellers. Spiser godt. Det er 2,5 timer i bil fra Gradermoen
yasmina Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Til ditt eget bryllup ? Da hadde jeg gitt han en paracet og reist....God tur !
scoobydo Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Hei! jeg ville nok reist, men viktig at han da sutter på smokk, eller får mat på vei opp og ned..slik at han slipper det "presset", som ofte blir værre på oss ihvertfall når vi er forkjølet... Spørs selvfølgelig litt hva dere skal i oslo, og om han får noen mulighet til og slappe av der eller om det er mye folk som skal heise og tulle med han hele tiden...
LilleBjella Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 Reis. Ta med deg saltvannsdråper for sikkerhets skyld og gi en paracet. Tjukken var litt småsnufsete da vi reiste hjemover for å feire hans navnefest. Det var ikke i tankene mine å avlyse engang, men han var heller ikke syk da. Men likevel nervøs for flyturen. Jeg har selv av og til problemer med vondt i ørene når jeg flyr. Men det gikk så fint så. Ga han smokk, og han sovnet.6 måneder. Bilturen blir sikkert ikke noe problem. Da kan dere jo stoppe så mye det er behov for.
MyskeMor Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2009 Jeg drar!! Han har bare 37,5 nå. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå