Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Dette er vår første pp med andremann og vi har vært så heldig å få pergotime med en gang, siden jeg har pco Sa til gyn. at jeg ville ha to tette hva er deres erfaringer med bruk av pergo ?
Tweak Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Jeg ble gravid på min andre pergokur :-) Hadde lite bivirkninger av pergo frem til el, men fra el og til ikm var jeg kjempekvalm! Ved ikm så sluttet kvalmen selv om jeg var gravid. Merkelige greier! Med pergo så bør du være forberedt på bivirkninger, men det kan like gjerne skje at du ikke får noen. Jeg brukte el-tester for å finne el og det funket helt fint selv om jeg har pcos. Tok også blodprøve på dag 21 første kuren for å se om jeg hadde hatt el. Det hadde jeg, så jeg tok ikke flere blodprøver på andre kur. Men det som er greit å ha i bakhodet er at en eggløsning er og blir en eggløsning, uansett om den er naturlig eller pergostimulert. Det er større sjans for å bli gravid MED el enn uten, så klart, men ha masse sex og prøv å ikke fokusere så mye på at det er en pergo-syklus. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå