Gå til innhold

ul kontroll...

Anbefalte innlegg

Skrevet

onsdag neste uke skal jeg sjekke tingenes tilstand for egguthenting..det jeg lurer på er hvor mange dager etter denne undersøkelsen finner uthentingen stort sett plass?

og gjøres det i helger?glemte spørre de...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan.

Så spennende...

De vil se status på eggposene (str og antall) så vurderer de ut fra str om når du er klar. Det kan gå 2-3 dager.

Når det gjelder helger så spørs det om det er offentlig eller privat klinikk du går til.

Lykke til!

Skrevet

ok:) tusen takk for svar..da er det jo ikke lenge til da:) dette må gå veien..uff helt nerve vrak jeg:(

vi går privat..hauseken nærmere bestemt;)

Skrevet

Jeg kan ikke svare deg på spørsmålene ang helger. Men jeg kan fortelle deg hvordan det var med oss etter vår første UL.

Vi var på UL på en fredag. Måtte gå på sprøyte 3 dager til. Satte eggløsningssprøyten på mandag, hadde uttak på onsdag og innsetting på fredag.

Masse lykke til.

Skrevet

takk for at du delte nattlys og spiren:))

skal gå på blod fortynnene og cyclogest i tillegg til de andre sprøytene..

vært borti cyclogest noen?

Skrevet

Ja, jeg går på cyclogest. Har fortsatt på det etter positiv test pga tidligere SA. Det er stikkpiller. Synes det går greit å gå på det. Husk å ligg litt etterpå. Jeg spurte Jorunn og hun sa ca 15 min.

Hva slags sprøyter skal du gå på?

Skrevet

ok det skal jeg huske;) syns det er heeelt utrolig at vi endelig er kommet så langtkommer ikke over at det ble så fort unnagjort:))

skal gå på puregon inj.900IE OG PUREGON 600IE.. sier ikke meg så mye men kanskje deg;)

også står det orgalutran 0,25mg pluss den ovitrelle sprøyten for el om jeg forstod det rett.?

Skrevet

Jeg har selv gått på puregon, men ikke så høy dose. Den er enkel å sette, så dette klarer du bra. Jorunn forklarte deg hvordan det skulle gjøres, regner jeg med.

Orgalutran kjenner jeg ikke til, men ovitrelle kjenner jeg til. Ovitrellen er eggløsninssprøyten.

Dere var utrolig heldige. Du hadde ikke kommet så rask til i det offentlige.

Vil ønske deg masse, masse lykke til! Tenker på deg!

P.S: Håper du får en liten i magen du også. Det er helt herlig å være gravid. Hausken gjengen er fantastisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...