gummitarzan Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 frokost:1 knekkebrød m.egg lunsj: 2 brødskiver (rugbrød) formiddagsmat: 2 brødskiver (rugbrød) middag:kyllingsalat . kvelds: 1 knekkebrød jeg står opp kl 06.30 og er oppe til 23.sulten ofte!har en jobb jeg flyr mye rundt så det kan hende det er derfor,men jeg vil ned noen kilo.
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Tror det skal hjelpe og spise proteiner når man har en sånn sultfølelse. Kjøttpålegg og sånn. Egg som du spiser til frokost er jo også bra.
Brillefint - Jadda! Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Jeg spiser mer enn det... Jeg har en stabil vekt og er vel helt normal. Så nei, du spiser ikke for mye... Synes det var lite jeg:)
tante grusom master of law Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Det som er regelen er mer kalorier ut enn inn. Trener du? Hva har du på brødskivene? Kanskje erstatte brødskivene med noe annet, du spiser jo ganske mye brød. Litt mer proteiner og litt mindre karb...
Gjest amandine Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Eller kanskje du spiser litt lite? Og hva har du i kyllingsalaten? Gå inn på Grete Roede sine nettsider og les og lær:) Jeg ligger på drøyt 2000 kcal pr dag, tutler sakte men sikkert ned en drøy halvkilo i uken, og synes det er vanskelig å spise alt jeg skal...er faktisk mye mat bare du spiser riktig og finner "fellene" i kostholdet ditt.. Jeg spiser 2skiver med lettost og skinke til frokost, med masse grønt på 2 skiver til lunsj med omtrent det samme, en porsjon middag i vanlig sunn stil og gjerne et knekkebrød eller noe til kvelds.Innimellom frukt og grønnsaker, en yoghurt etc. Lykke til!
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Hvis du ikke bevisst slanker deg er dette alt for lite! Detter er jo langt mindre enn en lavkalorimeny på slankekur. Grete Roede meny er 3 knekkebrød eller to skiver til frokost eksempelvis! Og spiser du ikke frukt?
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 Leste innlegget ditt en gang til og ser at du vil ned noen kilo. Da bør du uansett øke inntaket, ellers vil forbrenningen din gå på sparebluss for du ligger langt under 1000 cal vil jeg tro. Avhengig av vekt og aktivitetsnivå bør du ligge fra 1400 cal og oppover for å ta av en kilo i uken.
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 Jeg er en liten dame... vanligvis knappe 50 kg... om jeg hadde spist så lite på en dag så hadde jeg omkommet... Men om du skal slanke deg så ville jeg lagt til litt frukt og grønt i tillegg til frokost/lunsjen jeg...
Eddav Skrevet 3. juni 2009 #9 Skrevet 3. juni 2009 Synes også dette var veldig lite. Kun kyllingsalat til middag hørtes skralt ut, spør du meg. Jeg spiser mye mer, spesielt nå som jeg ammer.
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 3. juni 2009 #10 Skrevet 3. juni 2009 Spiser du forresten kyllingsalat til middag hver eneste dag??? det er jo ikke sunt å spise så lite variert kost. Om du vil ned i vekt er det viktig å spise sunt og variert... og å trimme... Finn deg en diett på nett, evt Grethe Roede...
gummitarzan Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 3. juni 2009 i kyllingsalaten hadde jeg revet ost,feta,krutonger og brød til.jeg spiser ikke kyllinsalat hver dag!!!har vanlige middager-jeg spiser alt! jeg er så lei av å være sulten hele tiden...spiser jo hver 3 time.og frukt i mellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå