solei Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Har en veninne som er døende. Hun kan ikke snakke skikkelig. Vil skrive ett brev. Er det noen som har skrevet ett. Som vil dele det med meg. Gjerne ett dikt. Trenger litt hjelp for det er vanskelig å ordlegge seg. Er så mye som skulle vært sagt. Hun er svært ung og har barn.
yasmina Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Min svoger fikk et slikt av en meget god venninne av han. HUn var aerlig gjeoonm hele brevet, skrev hvor faelt det var, hvor mye hun gruet seg til han doede, hvor mye hun kom til aa savne han. HUn snakket om opplevelser de hadde hatt sammen og hvor glad hun var i han. Vi,jeg og ungene skrev ogsaa, men mye kortere enn hennes . Vi skrev mest om hvor glad vi var i han og hvor mye vi ville savne han naar han ble borte. At vi aldri ville glemme han og at vi skulle snakke med ungene om han ofte slik at de heller ikke glemmer han. Ikke lett aa skrive slike brev , men svoger satte iallefall stor pris paa det. Lykke til !!! Stor klem
solei Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2009 Takk! Noen som har noen konkrete ord eller forslag i tillegg til mine egne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå