Gå til innhold

hvor ofte bæsjer dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og når på døgnet..og konsistensen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1-7 ganger for dagen, formiddager. Helt løst/diareaktig, stort sett. Har en sykdom som er årsaken.

Skrevet

ideelle er å ha avføring hver dag, og 2 ganger omdagen er veldig bra!!

Skrevet

Alt fr 2 til 4 ganger.

En sjelden gang 1.

De ganger det er 1 eller 2 ganger et det fast, litt hardt.

De gangene det er 3 eller 4 bikker det over til løst.

Ja det var dagens bæsjedetaljer fra meg :o)

Skrevet

1 gang pr dag. normal konsistens

Skrevet

Hver dag eller annen hver. Noen ganger normal, andre ganger løs. Spes. nå som jeg er gravid. Hehe, for en tråd..

Skrevet

1-2 ganger tror jeg, av og til 3 også, men det er sjelden da. Nå er jeg blitt flinkere å drikke, å da kommer det faktisk mer... Før var det som regel bare 1 gang, eller opptil annenhver dag.

Er kanskje noe i det da, at å drikke nok vann, holder forbrenninga i gang:)

Skrevet

Gjennomsnittlig 1-2 ganger om dagen. Når på døgnet varierer.

Konsistens er utrolig varierende, noen gang steinhard andre gang sånn myk og ekkel, som gjør at jeg ALDRI blir ferdig å tørke meg.

Føler at jeg aldri har en perfekt bæsj...

Skrevet

ja jeg får heller aldri perfekt bæsj..jeg er på jakten etter den perfekte bæsjen..den som ikke gir fra seg spor på dopapiret når man tørker seg..

jeg hater dese rompegnikkerne som ALDRI vil forlate rompa:p

men..den perfekte bæsjen har altså en lett konsistens som ikke lukter alt for jævlig..pluss at den flyter i do:) da har man et bra kosthold;)

såg jeg på tv da...

hi

Skrevet

Ja, jeg vet en bæsj som bare glir lett ut, uten at den er klissete og du trenger bare å tørke en eller to ganger så er papiret hvitt.

Jeg har hatt hemoroider og har en flerr rundt endetarmen, jeg lurer på om det er derfor jeg også aldri blir ferdig å tørke meg. Til og med når papiret er hvitt, så kan det faktisk faktisk neste gang jeg går på do, bare for å tisse, at det kommer brunt på papiret fra ræva. Og jeg får bremsesport i trusa uansett hvor mye jeg tørker og tørker. Jeg tror det må være noe feil der nede, men jeg tør ikke gå til lege med det. ... Jeg hater rævhullet og bæsjen min!

Skrevet

Anonym 11.53, vi er to.

Skrevet

uff..huff..trasi at du sliter med rompa:(

vettu..etter fødselen så er det faktisk sånn at vist jeg er litt hard i magen, er det som om det er noe som rivner akkurat på kanten av rumpehullet når jeg bæsjer..svir som bare det:( litt vanskelig å forklare..men følest som om rompa rettt og slett har blitt steammere på en måte..trur ikke jeg har hemorider heller..de sa vertfall ikke noe om det på sykehuset..

hi

Skrevet

Huff, jeg måtte le av deg, ikke for å være slem men fordi jeg kjenner frustrasjonen. Vil anbefale å gå til lege med det :)

Skrevet

Uff, er så kjipt å få problemer der nede. Jeg har aldri brukket et bein eller hatt noen plager på noe vis, men der nede i skjeden, ved kjønnsleppen og ved rompehullet, ja der har jeg stadig plager. Har alltid vært normalt hygienisk der nede. Ikke for lite og for overdrevent "renhold".

Men jeg har hatt et par skikkelige forstoppelser hvor det har kommet ut bæsj som har kjentes ut som steinharde golfballer, og da jeg hovnet opp rundt endetarmer og blitt sår. Lurer på om jeg har ødelagt noe av musklene, for det er jammen ikke normalt at jeg bruker en halv dassrull på å tørke meg og for så deretter få brunt i trusa etterpå. Kan jo aldri la samboer kle av meg trusa på en sexy måte. Jeg må alltid gjøre det selv og skjule den. Og jeg kan aldri gå i deilige hvite truser. Faan, det plager meg. Jeg skal ført prøve hemoroidekrem, så får jeg ta det opp med jordmor, for det er verre nå etter at jeg ble gravid, kan bare nevne at jeg er bekymret for at det skal bli verre etter fødsel. Så synes jeg det er lettere å snakke med jordmor enn legene her hvor jeg bor.

Nå virker det som det renner bittelitt hver gang jeg slipper en fjert. (altså det renner ikke, men det kommer litt brunt på dopapiret såvidt)

Jeg tør heller ikke snakke med samboer om dette...han syns jo sånn er ganske ekkelt. I don't blame him

Hilsen anonym som bæsjer litt halv-løst og som aldri blir ferdig å tørke seg.

Skrevet

ja snakk med jordmor om dette! det går ikke an å gå slik i lengden og vere plaget med ræva! jeg tenker du ikke føler deg serlig vel når du får bremsespor i trusa..dette slår negativt ut på selvfølelsen desverre! det er vertfall helt sikkert noe man kan gjøre med det:)

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...