Gå til innhold

vagina

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre enn meg som blir litt trist/provosert av å lese at vaginaen blir aldri den samme igjen etter en fødsel? føler meg ikke vid ved samleie. Men akkurat som jeg savner å være trang, og ha en helt fresh vagina om jeg kan kalle det det.

Nå føler jeg liksom at den er utgått fordi jeg har hatt en fødsel...

Selvom jeg ikke har noen problemer. Teit eller ? ?

Akkurat som om jeg angrer på at jeg fødte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg føler det akkurat som deg...er vid som bare det føler jeg, selv om samboeren sier noe annet. Men jeg merker det godt..han kan kjøre på mye lenger og hardere for at han skal komme..og for at jeg skal kjenne noe, må han kjøre ganske hardt på..sånn var det vertfall ikke før..jeg var så trang som bare det..og samboeren kommenterte det hver gang vi hadde sex hvor deilig og trang jeg var...men den får jeg nok ikke høre igjen:p faens dritt...

Skrevet

uff da..har ikke født enda og nå gir dere meg litt noia:(

Men damer, det må da være håp, jeg vet at kjeden har blitt veldig utvidet under fødselen, men det er jo en muskel og den kan vel trenes opp igjen? Selvom det tar litt tid før kroppen er tilbake til normaltilstand. Ta disse knipeøvelsene, hver dag! Man kan jo gjøre de utroligste forandringene med resten av kroppen hvis man bare vil, så hvorfor ikke med vagina også?

Nei ikke gi opp håpet, knip som bare f.. hehe, skal hvertfall jeg prøve på ;)

Skrevet

Her er det motsatt. Mye trangere og mye sterkere muskel der:)

Har aldri tatt så mange knipeøvelser som etter mine to fødsler.

Det er bare å knipe, mye og lenge.

Og det er jo en øvelse man kan gjøre hvor som helst og når som helst.

Her sliter vi med at det kommer litt fort siden det er mye trangere.

Skrevet

Du frøken trang; anonym 11.03 :P har du noen spesielle tips til hvor mange ganger om dagen og hvor lenge man skal knipe osv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...