Gå til innhold

Flere som innimellom er redde for å abortere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle vordende mammaer..

Jeg er lykkelig gravid med nr.2.Venta 7år!Innimellom har jeg tatt en frivillig abort,nå er jeg livredd for nettopp å abortere..

Er i tillegg så dum at jeg leser endel om det,symptomer,tegn,etc..

Er i 6.uke-og ingenting unormalt har hendt.

Er vel neppe alene med disse tankene,synes faktisk det er endel uheldige som mister her inne på barnimagen..

Sannsynligheten for at det skal gå bra er jo overveiende stor,krysser fingre..

Klem fra meg til dere andre med barn i vente...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det akkurat slik jeg også. Med nr. 2 og poden er snart 7 år så det er en stund siden sist. Har hatt to aborter og en kjemisk i mellomtiden. Men det er mange år siden og håper at det går bra denne gangen. Jeg er kjempe redd. For da jeg mistet første gangen, er vel den som var mest reel for meg, var jeg 7 uker på vei, bare begynte å blø uten noe forvarsel. Ble gravid den gang på pergo og legen min har sagt at man da har større sjangse for å abortere. Denne gangen var det høyst uplanlagt men veldig ønsket nå ;) Men angsten sitter her for å si det sånn. Har tatt masse tester og har startet å tempe innimellom for å se at tempen holder seg høy(ikke lenge siden jeg var prøver å tempet så har oversikt over hvordan tempen skal være ;) ) Så skal jeg til legen i morgen, pga allergien min, å da kommer jeg til å be om noen hcg prøver for å se stigning å evnt. en tidlig UL for å roe hjertet mitt. Sitter alene jeg og trenger å få noen av disse angst tankene borte så jeg kan få nyte tiden med sønnen uten å gå å være bekymret også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...