Attekattenoa Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Vil gjerne høre ifra aktive eller tidligere MK-konsulenter. Hvor mye jobber / jobbet dere og hvor mye tjener / tjente dere? Tenkte jeg skulle investere i en bonus startpakke til kroner 6000,- så jeg kommer skikkelig i gang.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Gidd folk kjøpe av konsulenter når de kan kjøpe alle mary kay produktene utrolig billig på nett??
La07<3Sl09 - overtid Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Hei hei! Jeg er aktiv seniorkonsulent i mary kay, nå er jeg hjemme med to små så det blir ikke så mange kurs. men en vanlig mnd med ca 1-2 kurs i uka tjener jeg 11000 sånn ca =) er du konsulent fra før eller vurderer du å starte nå?
La07<3Sl09 - overtid Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 det er en side som er opprettet som selger gamle produkter og demo produkter. anbefales ikke da du kan få produkter som allerede er åpnet, har gått ut på dato osv. Den siden er forresten ulovlig også og hovedkontoret Mary Kay jobber med advokater og skal få stengt den siden! =) men for å svare på spm ditt, ja, det er mange som kjøper av konsulenter =)
Attekattenoa Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2009 Jeg vurderer å starte nå, med bonus 2-nivået- Hvor mye selger du for ca på hvert kurs?
PrettyPink Skrevet 11. juni 2009 #7 Skrevet 11. juni 2009 Hei. Jeg er konsulent, men jeg lurer på hva du mener med Bonus 2-nivå?? Alle konsulenter i Mary Kay ha den samme fortjenesten på hudpleiekursene. Uansett hvor langt opp de har kommet. Det er det som er det fine, du har like mye fortjeneste som ny som de som har jobbet i mange år.
Attekattenoa Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2009 Da mener jeg størrelsen på ordren man legger inn sammen med StarterKit'en;)
PrettyPink Skrevet 11. juni 2009 #9 Skrevet 11. juni 2009 Send meg en PM med mail adressen din så kan jeg sende deg litt info om det å bli konsulet.
Dindagmamma? Skrevet 11. juni 2009 #10 Skrevet 11. juni 2009 Så morsomt at det er flere Mary Kay konsulenter her inne da:o) Jeg er helt fersk og har ikke solgt så veldig mye ennå, men det kommer:o) Ja kom skikkelig i gang nå og bli med til Gøteborg i august:o) Det gleder jeg meg til:o) Lykke til som MK-konsulent:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå