Lene~mor til tre Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Ja igår fikk vi brev med hjem at de 3 tredjeklassene skal deles opp og bli til 4...Litt trist, synes nesten vi akkurat har blitt godt kjent osv... vi er jo "innflyttere" og har brukt litt lengre tid på å komme oss inn i miljøet og kansje får dem nye lærere også. Men selvfølgelig synes jeg det er bra at det nå blir 20 i hver klasse istedenfor 28 som det er nå. Stort problem det der på alle skolene rundt her og spesielt på det klassetrinnet, ble vist født en god del flere barn i 2000 hehe. Alle skulle skrive opp 3 de ville gå i klasse med, og minst 1 vil bli oppfylt, så nå blir det spennende å se da til høsten om hvem som blir hvor... Men det jeg ikke liker er at det mest sannsynlig blir enda flere brakker på skolen, det er allerede 3 fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå