annki83 Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 jeg og mine to barn skal en tur til dyreparken i juli sammen med min søster og hennes samboer. til sammen 3 voksne og 2 barn. vi tenkte på å ha to overnattinger. vi har ikke bil så kan ikke ligge på camping plass utenfor sentrum. vi regner med å ta tog ned til kristiansand og buss ut til parken. så greit om det ikke er så langt å frakte bagasje fra toget. vil helst hatt overnatting ett greit strøkk i sentrum. siden vi også skal til kreta i august så ønsker jeg ikke å bruke så mye penger på denne turen. noen som har noen tips til rimlig å grei overnatting?
noggie Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 ring 41 56 19 26. Vi hadde skikkelige problemer da vi bodde på Comfort hotell for to år siden( vet ikke hvor comforten kommer inn i bildet, for det så ikke vi noe til. Fikk ikke alle sengene vi bestilte en gang). Fikk dette telefonnummeret av noen som hadde samme problem som oss, og han hjalp oss til og med med å få igjen pengene av hotellet! Han har/hadde leiligheter over hele kristiansandområdet. For en leilighet med 13! sengeplasser (alt han hadde ledig da) betalte vi mindre enn hotellet for 1 uke og vi behøvde ikke å gjøre rent etter oss en gang( selv om vi gjorde det, skulle bare mangle sånn som han hjalp oss). Husker ikke hva han heter, men det kan du jo bruke telefonkatalogen for å finne ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå