Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Er som en liten unge nå, snart bare en dag igjen til årets happening!! 4. juni slippes Sims 3, og da burde jeg egentlig tatt sommerferie og sendt ungene langt avgårde.. Men det skal jeg selvfølgelig ikke gjøre, men jeg blir nok ganske stuck foran PC-skjermen i helga!
Hemningsløs ツ Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Hurra. Lage drømme-familien å greier. Var hekta på SIMS før, men vokst det fra meg. Heldigvis. Gjorde ikke annet enn å spille.......
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 *er med og gleder meg jeg* hehe. har barnefri i en uke til vi så er heldig der =p haha
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 gleder meg jeg også men først må vi ha ny pc, den vi har nå takler det ikke.. Så det er kanskje på tide med det likevel?? Spiller ikke så mye da, aldri i timesvis og ikke hver dag.. Men er gøy
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Drømmefamilien, eller familien fra helvete.. Da jeg var yngre kunne jeg spille Sims en hel dag i dagevis, nå er det bare et par timer nå og da.. Så jeg har vel vokst det litt fra meg!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 Vi skal reise bort i helga, men er fristet til å sende min kjære og barna alene på tur.. Men med min flaks vil vel ikke PCen spille spillet en gang..
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 Er spent på om vår takler spillet.. I følge systemkravene skal det gå med god margin, men man vet jo aldri.. Eneste sorgen er at jeg må avinstallere Sims2 for å få plass til treern..:/
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #10 Skrevet 3. juni 2009 Haha, jeg gleder meg også til sims 3 slippes ut:D
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #11 Skrevet 3. juni 2009 *grønn av misunnelse* Bestilte det igår, så det kommer vel i morgen eller på fredag... Håper det kommer på fredag, så jeg slipper å tenke på spillet mens vi er borte i helgen.hehe
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #12 Skrevet 3. juni 2009 Godt å hø at det ikke bare er meg.. 31 år og spiller barnedataspill lixom..hehe Har spilt Sims side jeg var 21.. Leste en omtale i DetNye om The Sims, og tenkteat det kanskje var noefor meg.. Så da jeg fikk lønning kjøpte jeg det, og har vært hekta siden.. (Men det går i perioder nå, kan gå en måned eller to uten at jeg spiller..)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #13 Skrevet 3. juni 2009 Din heldiggris! Mitt yndlingsspill har nå fått en foreløpig "dato", dvs 2010... men kan ta lengre tid =( Kos deg med spillet ditt, jeg har enda litt venting igjen, hehe.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #14 Skrevet 3. juni 2009 Er dette noe jeg har gått glipp av? Hva er SIMS?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå