Gå til innhold

Endelig er jeg er hos dere!!!!!!!!!!!!!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå håper jeg virkelig at alt er bra :) aner ikke hvor langt jeg er på vei. jeg har rett og slett ikke peiling,da jeg aldri fikk mensen tilbake etter at jeg hadde et svangerskap utenfor livmoren for seks mnd siden. jeg fant ut at jeg var gravid i går.lurer veldig på hvor jeg er henn. tror ikke jeg er mer enn 5-6uker på vei. dette har jeg ventet på lenge,så jeg blir så lei meg om noe er galt nå....

skal levere urinprøve i morgen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER så mye Henriette!!!! :)

Ufattelig glad på dine vegne, skal krysse alt jeg har for deg i tiden fremover....nå er det din tur skal du se! :)

Håper på å komme etter om noen dager, men er min første pp så jeg har jo ikke noe hastverk!

Nok en gang så glad på dine vegne....

KLEM

Skrevet

Gratulerer og hipp hurra for deg og din lille spire, Henriette. Vel fortjent, håper alt går superbra denne gangen. Du skal se oddsene er på din side. Uheldig to ganger på rad skal mye til, vet du. Heia heia - kos deg masse. Skjønner du er superhappy!

Skrevet

Gratulerer!

Jeg har opplevd 2 SA i uke 5, så denne gangen håper jeg det går bra. Jeg er 8 uker på vei og har fått sett et bankende hjerte.

Skrevet

Gratulerer og velkommen skal du være :o)

Skrevet

Gratulerer og velkommen hit.

Siden du har en historikk med exu og egentlig ikke kan beregne terminen nøyaktig nå, regner jeg med du blir sendt til tidlig UL denne gangen?

Krysser fingrene for deg og ønsker lykke til videre.

Skrevet

Gratulerer så masse :) Håper du får ett fint svangerskap :)

Skrevet

Åh jeg ønsker deg masse lykke til!!! Det går nok fint denne gangen skal du se, og i februar kommer det en liten skatt til dere:)

Skrevet

Velkommen skal du være!:) Håper at alt går bare bra for dere denne gang!

Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjoner :)jeg fikk time hos legen min til fredag,men klarte ikke vente,så jeg ringte volvat og de fikk meg inn med en gang :) jeg fikk en innvendig ul og legen fant et lite vidunder inne i livmoren på Riktig sted :):):):)(HURRA) :)

Hun sa jeg var ca 5 uker på vei :) håper alt går den riktige veien nå :) nå er jeg liveredd hver gang jeg går på do,i frykt for at jeg skal blø. uff nei jeg får prøve å ta det med ro :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...