Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Bf har ca "vanlig samvær". Når bf starter sin sommerferie uke praktiserer dere man-søn kveld eller søn kveld i deres helg - søn kveld?
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Bf her har også vanlig samvær. Vi praktiserer sommerukene som "vanlig" uke om du skjønner. Mandag-mandag= 1 uke
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 jeg tenker også at en ferieuke er en vanlig uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå